一江小鱼

纵然有千言万语,为了你,我愿意憋着。
正文

Crazy for Love/为爱痴狂

(2011-12-13 07:32:15) 下一个

Crazy for Love/为爱痴狂


                       A School of Little Fish/一江小鱼


 


In the middle of the night/午夜里


I hear you cry/听到你的哭泣


I’d rather die/我宁愿为你,埋葬自己


Than keeping you waiting and then say good-bye/也不愿,告别你的等待


 


I can't look into your eyes/我无法注视你的眼神


Like a peal of thunder from the blue sky/如同闪电划过忧郁的天


Like my heart stabbed with knife blade/如同利刃插入我的心


Like autumn flowers in the wind all fade/如同秋天的花在风中凋零


Pain of love carved in my mind
痛楚刻在心上


Deep like love that used to make me blind/深的如同让我盲目的爱


Although I am still taking my breath/我还在行尸走肉


My heart is near its death/我的心,已死亡般冰冷


 


Doesn’t matter how it all went wrong/注定是一场错误


It won’t change the way I feel /但我的感觉并不糊涂


Don’t believe that time's gonna heal /时间,也许磨平不了


The wound of love/爱的创伤


But that is not what I'm afraid of/但我不害怕


‘Cause I’m/我还在,


Crazy for love/为爱痴狂

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.