个人资料
落花飘零 (热门博主)
  • 博客访问:
归档
正文

敲锣打鼓祝贺我男神终于打破千年老二的魔咒!!!赢得环西第三站胜利

(2024-08-19 09:47:53) 下一个

我男神今天终于打破千年老二的魔咒,拿下环西第三站胜利。

今天visma一路火车,把我男神送到前面,最后拼刺刀时候我男神大腿充满力量,从一开始到最后都保持了非常饱满的斗志,直接拿下单站,保持红衫。

但是他说这个就是for fun,明天开始虐山,他要把红衫交给自己的队友了。

我男神格局就是这么大。热烈恭喜,今年一次次和冠军失之交臂,那种痛苦,真的不是常人可以想象,现在终于可以扬眉吐气了!

 

 

May be an image of 1 person, bicycle and text

May be an image of 7 people, bicycle and text

May be an image of 1 person, bicycle and text

May be an image of 1 person, bicycle and text that says 'RedBull 中あ? ? Santini LANDELTA 24 Carrefour Unfortunately the fun is over and tomorrow I will be happy to give the ole of the leader of the team to Sepp and Cian. It's a super-hard climb. It will be really hard to keep the kersey SO I will try to enjoy it one more time. U VISMA lease abike BETCITYNL AGUO L cervélo SRAM Carrefi our 日 sant WOUT VAN AERT LA VUELTA STAGE 3 WINNER Velon"'

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
文文妈 回复 悄悄话 Yay! - for WVA and also for your first Vuelta post, :D
登录后才可评论.