时空客

世事忙忙如水流,休将名利挂心头。粗茶淡饭随缘过,富贵荣华莫强求。
个人资料
kylelong (热门博主)
  • 博客访问:
归档
正文

“楼道王菲”刘美麟:受伤,回家

(2014-09-21 08:23:22) 下一个
 

 

 

受伤  Hurt

 

Seems like it was yesterday when I saw your face

认识你似乎像是昨天才发生的事

You told me how proud you were,

你告诉我你有多骄傲

but I walked away 

而我却离开了

If only I knew what I know today

只怪我当初怎么没有想到

Ooh, ooh

 

I would hold you in my arms

我愿意将你拥入怀中

I would take the pain away

我愿意带走你的伤痛

Thank you for all you've done

我愿感激你的付出

Forgive all your mistakes

我愿为你饶恕

There's nothing I wouldn't do

任何事我都在所不惜

To hear your voice again

只要听见你的声音

Sometimes I wanna call you

多少次我想寻找你

But I know you won't be there

但我知道你不在那里

 

Ohh  I'm sorry for blaming you

对不起 我曾责怪你

For everything I just couldn't do

为了所有那些我做不到的事情

And I've hurt myself by hurting you

伤害了你也伤害了自己

 

Some days I feel broke inside but I won't admit

对于我的心碎 我不愿意表现

Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss

我总掩饰自己 有多么想念你

And it's so hard to say goodbye 

When it comes to these rules, oooh

我很难用这种方式 与你说再见

 

Would you tell me I was wrong?

请你告诉我哪里错了

Would you help understand?

请你让我明了

Are you looking down upon me?

你是否正看着我

Are you proud of who I am?

你是否仍为我光荣

There's nothing I wouldn't do

任何事我都在所不惜

To have just one more chance

只要再给我一次机会

To look into your eyes

能够双眼看着你

And see you looking back

而你也能以眼神回应

 

Ohh  I'm sorry for blaming you

对不起 我曾责怪你

For everything I just couldn't do

所有那些 我做不到的事情

And I've hurt myself, ohh~

我伤害了自己

 

If I had just one more day

给我一天的时间

I would tell you how much that I've missed you

我会告诉你我有多想念你

 

Since you've been away

自从你离开以后

Ooh, it's dangerous

我愿意历险

It's so out of line

我愿意被责难

To try and turn back time

只求时光能倒转

 

I'm sorry for blaming you

对不起 我曾责怪你

For everything I just couldn't do

所有那些 我做不到的事情

And I've hurt myself by hurting you

伤害了你也伤害了自己

 

 

 

  

 

 

 

回家  Go home

 

我还不明白 为什么你离开了我

没有你的电话 没有一封信

我每天晚上在这里 哪里也不想去

可是 我好爱你 我觉得我会离不开你

可惜 我丢了你 慢慢我的眼泪留下来

 

回家 回家 我需要你

回家 回家 马上来我的身边

Oh~Hm~~Yeah

 

别再哭 就让他走 再多痛苦的等候 相信我也能承受

闭上眼 不再留恋 你却一遍又一遍 出现在想你的夜

别说 不会有结果 永远永远 别说分手

而你 又怎么能够 就这样的放手 一去不再回头

 

Be here, just be there, my one and only love

回家 回家 我需要你 Woah~

 

回家 马上回家 我需要你

回家 回家 马上来我的身边

Be here, just be there, my one and only love

回家 回家 马上来我的身边

 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.