个人资料
盈袖2006 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

自制感谢卡 - 图

(2011-02-11 13:04:26) 下一个


这张卡特别送给纵然平行和阿苏,感谢他们发起和操办了热热闹闹的"春运",把少时过年的温馨回忆带给我们......
也谢谢各位参与的姐妹们.









[ 打印 ]
阅读 ()评论 (15)
评论
安娜晴天 回复 悄悄话 盈袖心灵手巧,喜欢你亲手制作的卡, 也被你们朋友情感动。
今天是元宵节,花好明月夜,元宵节快乐!
盈袖2006 回复 悄悄话 回复纵然平行的评论:
你没有好好读我的post哦,我的确谢了所有人的~~不过你和阿苏嘛,特别一点...
希望我们常常同心协力搞些这样热闹的活动
盈袖2006 回复 悄悄话 回复DUMARTINI的评论:
也谢谢杜姐你的参与.你对少时过年心情的描写不要太真实哦,弄得我心里痒痒的.
苏乡门地 回复 悄悄话 回复纵然平行的评论:

我同意阿袖上面写的,我不客气地收了,因为阿袖的确言于心底;
再便是,纵然你说的,如果选一边支持,我当然站阿袖一边,因为
United we stand, Divided we fall. Hehe

It was such a fun and truly memorable,thank you guys! Luv Y'all.
纵然平行 回复 悄悄话 回复盈袖2006的评论:

It is very beautiful indeed and highly appreciated!

Nevertheless, in my eyes, your well-made special Thanks card should be dedicated to every one who have participated this meaningful project including you. I believe that 阿苏 would agree with me on this notion as well. I think this way because in essence, it was our full collaborations that made it happen. In other word, the fruits were yielded by the joint efforts from a wonderful team rather two team members alone. The real truth was that we did it for what our hearts told us to do rather for any other incentives. It is what's this holiday truly about, isn't it? If 阿苏 don't mind can you change the wording of your dedication at the beginning to each and everyone instead, please?
DUMARTINI 回复 悄悄话 颜色搭配,图案设计都非常好!ZT
顺便也感谢平行阿苏~
盈袖2006 回复 悄悄话 回复一霖的评论:
wow,有人说我照片拍得好哎,太开心了.后面是我女儿送我的圣诞礼物,反射的是爱的光吧~~~
盈袖2006 回复 悄悄话 回复苏乡门地的评论:
要谢谢的是你,把活动搞得这么好,这么热闹.
盈袖2006 回复 悄悄话 回复石库门的评论:
好啊,那我就看你的表现啦,多上好文,好菜,好图啊~~,或者时不时上些牛牛的故事也可以
盈袖2006 回复 悄悄话 回复graceusa的评论:
Thanks. This was made in our club meeting.I am not so crazy about the color combination of the card, but it turned out great with the dark color of my dinning table - rich and mellow like aged red wine
一霖 回复 悄悄话
卡片后面的那束光特别温暖。
卡做得好,摄影也好~~

苏乡门地 回复 悄悄话 谢谢阿袖的周到,其实这张卡凝聚的心意和手工和跟你的砂锅图一样美好,温暖着我们大家。

请将我前面的留言删去吧,谢啦!
石库门 回复 悄悄话 改正错误的动作倒是蛮快的哦~~

很美丽!颜色搭配,图案设计都非常好!

争取有好表现,让阿袖也送我一张,呵呵呵~~
graceusa 回复 悄悄话 sofa~~ even though the card is not for me~~
The warm colors make the card so lovely. Good job!

Have a nice weekend!
登录后才可评论.