个人资料
落花飘零 (热门博主)
  • 博客访问:
归档
正文

东京马拉松慈善名额

(2024-06-26 22:25:34) 下一个

伦敦马拉松毫无意外落选了。下午朋友说东京马拉松的慈善名额开始报名了,我睡觉前注册了。我的专业,当然要捐助糖尿病的,呵呵。这个糖尿病慈善的名额很少,才30个,但是我还是想捐这个,大家不要跟我抢哈。

递交之前让老迈过来给我proofread一下,他说很好啊,如果他写都不会写得更好。我发现这些年他拍马屁的功力真是渐长,现在真是随口就来了。。。

 

I am an endocrinologist and I specialize in treating diabetes. During these twelve years of my practice, I really developed true respect to all my type 1 diabetes patients because of their courage to fight this disease through their lives. Our technologies such as insulin pump, insulin and continuous glucose monitors, have come a long way, but it is just not enough for our patients. I hope one day we can truly find cure for this disease. And I hope my running this marathon can raise more awareness of this disease. I have been doing bike ride every year in USA for diabetes awareness (Tour de Cure) and I will be very excited to run for this cause too in Tokyo.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.