个人资料
席琳 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

冬天

(2004-12-20 05:54:33) 下一个

Winter

原文作者:姐姐,2004-12-1

My Favorite season is winter.

First I like winter because December is my Birthday.

Next I like winter because it is snowing and I can go ice skating.

Last I love winter because Santa comes. 


译文:冬天

我最喜欢的季节是冬天。
首先我喜欢冬天,是因为我的生日在12月。
其次我喜爱冬天,是因为冬天会下雪,我可以去滑冰。
最后我热爱冬天,是因为圣诞老爷爷会来。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.