凯文随想

37岁了,我的小半辈子都过去了,才觉得自己的心智慢慢的成熟起来。 希望可以随手写些感想。 前几天我的一个小房客建议我写, 她说我
正文

失恋的员工 - 怎么办

(2007-02-28 13:23:59) 下一个
收到一份邮件, 是一个员工写的。 她这一周一至心情不好,上班人在心不在。 这个邮件真是了我的猜测。 我基本决定让她在家休息一周, 等心情调整过来后他自己再作决定, 应为她的坏心情已经影响到了整个办公室。 各位的见解如何?

dear xxx


you maybe curiously for my status these days. I am sorry , in this lucky new year , I lose my boyfriend who lives in another city and who I have loved for 7 years . this is the reason why I get headache , why I catch a serious cold...I can't control my mood。

Very thanks for you kindness for not blam me too much.

Some of my plans would be changed , also , I am reconsidering the next steps I should do in my life , but I have no clear idea . it would affected me a lot.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
alwayscool 回复 悄悄话 good point!
firtrees 回复 悄悄话 可我觉得所谓失恋是要看情形,也许在家更会引起一通胡思乱想,触景生情呢?除非她的恋情和办公室有关。否则,应该上班才好。或是去锻炼身体,记得我健身的俱乐部的一个器械上贴着一句话:流泪不如流汗!!
登录后才可评论.