个人资料
落花飘零 (热门博主)
  • 博客访问:
归档
正文

和麋鹿一起游泳

(2022-04-12 20:32:25) 下一个

A bull moose with antlers emerges from a pond with grass around.

Misunderstood Moose - Yukon Wildlife Preserve

今天把网络运车联系好了。从加州把我的赛车运到阿拉斯加,加上保险费,一共820美金,跟我的大铁报名费用差不多了。。。 然后在阿拉斯加大铁群里,看到有人贴了一个fun fact

Glacier National Park August 19, 2020 ·

Moose are surprisingly adept swimmers. In the summer, moose are often seen wading in the water to cool off and feed on aquatic plants. They can even dive to graze from lake bottoms.

Moose are the only deer species that can eat underwater. Moose can dive almost 20 feet deep and hold their breath for a full minute. They are some incredible animals!

我晕啊,这是不是说,我在阿拉斯加大铁游泳的时候,游着游着,突然看到一头巨大的麋鹿也在游泳,这是一种什么样的魔幻场面啊???

玩笑归玩笑,其实我更担心的是跑步时候遇到熊。是不是得带好bear whistle和spray?

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (3)
评论
喵儿爸 回复 悄悄话 麋鹿可别尥蹶子啊
严惠姗 回复 悄悄话 打铁还得钱包鼓。
Sequoia_CA 回复 悄悄话 加油!
登录后才可评论.