Secrets from other dimension

没有思想的思考者,不遛狗,只带娃
个人资料
正文

Stop the coming war (5)----Why quit drinking

(2021-01-04 18:27:59) 下一个

“Nice to meet you Mr. President." 轮到我来介绍自己。

"Nice to meet you too. You are in trading business right?"

"Yes, Mr. President."

"Did you get hurt by the increasing tariff?"

"Yes, it killed us..."

川总咧嘴一笑," So what's the open6book for?"

"Well..This is a new project we are working on it."  我知道他在迅速的阅览我的文档,连最近的这一点点信息都没有放过,“We are building a network like facebook but based on not just spouses but also sexual relationship, because sexual relationship is the fundamental relationship to build human society, it is deepest connection between 2 individuals, we want to let the the people from all over the world realize how do we connect each other so deeply and we are all in one family, in order to avoid  crimes and diseases and even wars."

我知道川总已经掌握了足够的信息,但还是抓住这次机会介绍一下,因为周围的人都在侧耳沁听,我知道,我知道他们知道我知道,他们也知道我知道他们知道我知道。

“Very interesting.."川总边笑着边转向习总,

“公开的?”

“是的习总, 公开的。“

“这做出来了以后的夫妻还不要打翻了天。。”

“其实也不一定,很多关系的裂痕在于猜忌,猜忌的根源在于不透明,如果公开透明了反而可以增加互信” 我相信两位元首都听出我话的意思,岂止夫妻之间,这两个大国之间的关系不也是如此。

“川总您的红旗要插遍东西欧和南北美吧?"

"Well not really but sort of ..yourself?"

"我们的干部们都联系的很紧密,这就是为什么我们更团结。“

哈哈哈哈~周围的人都笑了起来。

外交部王部长趁机说到:“两国相战不斩来使,这两国贸易战也不能扣家人生活费的哦”

大家都心照不宣的笑起来。

会场的气氛热烈起来,大家互相碰杯打招呼,开始我还在集中精力的抓取这些断断续续的碎片信息,但不知不觉中。。。

醒来时候我靠在沙发上,只有几个服务员在清理地面。

我有些懊恼,本来这么好的机会可以获得很多的消息,结果我又喝多了。酒对我来说就是天敌,我似乎总是无法控制好我喝酒的尺度,喝的时候高兴但随后就忘记了,连最后是在什么时候忘记的都忘记了。

我决心从2020年1月1日, 也就是现在,开始戒酒。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.