人生如淡淡的空气

人生如淡淡的空气, 感觉的到,却触摸不到. 你永远不知道, 他飘向哪里, 只有静静, 淡淡的思念......
个人资料
正文

爱直到永远-Placido Domingo & Maureen McGovern

(2009-01-30 19:58:15) 下一个

今天, 因为公司里的事情我的情绪有些低落,下班的路上先生一直在劝慰我, 让我大气一些. 回到家,心情仍有些压抑. 先生送给我这首歌, 希望我的心情能变好. 他说: "记住, 任何时候, 不论发生了什么,回到家里都要忘掉那些烦恼. 家是我们盛放爱和幸福的地方......"   

A Love Until the End of Time

Placido Domingo &  Maureen McGovern

I love you with a heart
That knows no one but you
A love I never thought I'd find
A love that comes but once and
Never comes again
A love until the end of time
I'd give you all the love I have in me to give
If I could only make you mine
I love you with a love I've never known before
A love until the end of time
I can't believe that you're not unreal
You're everything I wanted you to be
I always knew someday that I would find
A love like ours until the end of time
I love you with a heart that knows no other love
A love I can't believe it mine
Now that I've find you I will never let you go
From now until the end of time
I can't believe that you were not unreal
You're everything I wanted you to be
I always know someday that I would find
A love until the end of time

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
Sweet巧克力 回复 悄悄话 回复孟远的评论:
是的. 在我最艰难的时候, 他总是安慰我, 即使他自己有时压力也很大. 但是他总是很乐观, 这可能为什么他看起来总是 "那么年轻"的原因吧.(这里引述他自己的话)
不过, 乐观的生活,却是我一直追求的, 我也正在学习如何珍惜身边的人.
孟远 回复 悄悄话 巧克力很幸运,有这样一个知冷知热的人在身边关爱鼓励。好好珍惜。Such love do not come by often!
登录后才可评论.