个人资料
正文

心愿

(2018-09-12 18:45:28) 下一个

心愿

如果我是那天空中的太阳,
不会仅仅将你自己去照亮。
不只湖荡漾,
不只林莽莽,
万物在世上
届时仅属于你当我来到你的窗
若我仅有的变化寓于太阳。

若我是小鸟来自森林莽莽,
我不会在他人的国度歌唱。
不只湖荡漾,
不只林莽莽,
万物在世上
届时仅属于你当我来到你的窗
若仅有的变化和鸟儿一样。


?yczenie

Gdybym ja by?a s?oneczkiem na niebie,
Nie ?wieci?abym jak tylko dla ciebie.
Ani na wody, 
ani na lasy, 
ale po wszystkie
Czasy pod twym okienkiem i tylko dla ciebie
Gdybym w s?oneczko mog?a zmieni? siebie.

Gdybym ja by?a ptaszkiem z tego gaju,
Nie ?piewa?abym w ?adnym obcym kraju.
Ani na wody, 
ani na lasy, 
ale po wsystkie
Czasy pod twym okienkiem i tylko dla ciebie
Czemu? nie mog? w ptaszka zmieni? siebie.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.