雨晴的天空

女儿的诞生给我的天空增添了一道彩虹, 想她的每一个成长的脚印都在这里留驻。。。
正文

最喜欢的Celion Dion的歌 - 给女儿

(2007-01-30 13:46:20) 下一个

To my daughter - You are my miracle.

MIRACLE

You're my life's one miracle
Everything I've done that's good
And you break my heart with tenderness
And I confess it's true
I never knew a love like this 'til you

You're the reason I was born
Now I finally know for sure
And I'm overwhelmed with happiness
So blessed to hold you close
The one that I love most
Though the future has so much for you in store
Who could ever love you more

The nearest thing to heaven
You're my angel from above
Only God creates such perfect love

When you smile AT me I cry
And to save your life I'd die
With a romance that is pure heart
You are my dearest part
Whatever it requires
I live for your desires
Forget my own, your needs will come before
Who could ever love you more

There is nothing you could ever do
To make me stop loving you
And every breath I take
Is always for your sake
You sleep inside my dreams
And know for sure
Who could ever love you more

你是我生命的一个奇迹
是你让我的心这么柔弱
我承认自从有了你
我才体会到有这么一种爱

我现在终于确切的知道
你的诞生是我自己出生的原因

我被幸福快乐充满
紧紧的拥着你我的挚爱
尽管为你储存的未来还有许多许多
有谁可以爱你这样多

最贴近天堂的礼物
是你 - 我从天而降的天使
只有神才创造得出如此完美的爱

当你对我微笑,我忍不住泪水
为了你的生命我宁可舍弃自己
你在我心最深处

无论代价是什么

我为你而活

忘却自己,你的一切需要在先

有谁可以爱你这样多

世上没有任何事
可以阻止我对你的爱
我的每一个呼吸都是因为你的存在
熟睡在我的梦中,宝贝
我确信
没有人可以爱你更多

雨晴 - 你是妈妈生命的奇迹 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.