真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-7

(2023-11-06 21:30:03) 下一个

11-7

Worship me in the beauty of holiness. All true beauty reflects some of who I am. I am working my ways in you: the divine artist creating loveliness within your being. My main work is to clear out debris and clutter, making room for my Spirit to take full possession. Collaborate with me in this effort by being willing to let go of anything I choose to take away. I know what you need, and I have promised to provide all of that - abundantly.

 

Your sense of security must not rest in your possessions or in things going your way. I am training you to depend on me alone, finding fulfilment in my presence. This entails being satisfied with much or with little, accepting either as my will for the moment. Instead of grasping and controlling, you are learning to release and receive. Cultivate this receptive stance by trusting me in every situation.

 

圣洁的美丽敬拜我。一切真正的美都部分第反映了我是谁。我正在以我的方式在你身上工作:作为神圣的艺术家,在你的内在创造美丽。我的主要工作是清理杂物和混乱,为我的灵充分占有创造空间。与我合作,愿意放下任何我选择拿走的东西。我知道你需要什么,我已经承诺会丰富地供应。

 

你的安全感不应该寄托在你的财产或事情按照你的方式发展。我正在训练你仅依赖于我,从我的在中找到满足感。这包括无论是处丰富还是处贫乏都心满意足,接受它们都是此刻我的旨意。你正在学会释放和接受,而不是紧握和掌控。通过在每种情况下都信任我来培养这种接受的立场。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.