真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-13

(2023-10-12 20:04:10) 下一个

10-13

Take time to be still in m presence. The more hassled you feel, the more you need this sacred space of communion with me. Breathe slowly and deeply. Telax in my holy presence while my face shine upon you. This is how you receive my peace, which I always proffer to you.

Imagine the pain I feel when my children tie themselves up in anxious knots, ignoring my gift of peace. I died a criminal's death to secure this blessing for you. Receive it gratefully; hide it in your heart. My peace is an inner treasure, growing within you as you trust in me. Therefore, circumstance cannot touch it. Be still, enjoying peace in my presence.

 

在我的面前安静片刻。你感到越是心烦意乱,你就越需要这个与我交流的神圣空间。慢慢地深呼吸。当我的脸光照在你身上时,请在我的圣洁的同在中放松。这就是你接受我赐予你的平安的方式。

 

想象一下,当我的孩子们把自己绑在焦虑的绳结上,无视我的平安的礼物时,我感到多么痛苦。我以罪犯的身份死亡,以此确保这份祝福属于你。心存感激地接受它,将它藏在你的心中。我的平安是一种内在的宝藏,在你信靠我时不断生长。因此,环境无法触及它。安静下来,在我的面前享受平安。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.