真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-27

(2023-08-27 03:53:44) 下一个

8-27

Spend time with me for the pure pleasure of being in my company. I can brighten the dullest of gray days; I can add sparkle to the routines of daily life. You have to repeat so many tasks day after day. This monotony can dull your thinking until your mind slips into neutral. A mind that is unfocused is vulnerable to the world, the flesh, and the devil, all of which exert a downward pull on your thoughts. As your thinking processes deteriorate, you become increasingly confused and directionless. The best remedy is to refocus your mind and heart on me, your constant companion.

Even the most confusing day opens up before you as you go step by step with me. My presence goes with you wherever you go, providing light for your path.

 

花时间和我在一起,单纯地为了享受和我在一起的乐趣。我可以照亮最沉闷的阴霾日子;我可以为日常生活的例行公事增添活力。你不得不一遍又一遍地重复许多任务。这种单调会使你的思维变得迟钝,直到你的思维陷入中性。 不专注的心很容易受到世界、肉体和魔鬼的影响,所有这些都会对你的思想产生下拉力。 随着你的思维过程恶化,你会变得越来越困惑和迷失方向。 最好的补救办法就是将你的思想和心灵重新集中在我身上,我说你永远的伴侣。

即使是最混乱的一天,在你与我一步一步地前行时也会为你展现开阔的前景。我的同在伴随着你,无论你走到哪里,都为你的道路提供光明。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.