真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-24

(2023-07-24 04:08:27) 下一个

7-24

Thankfulness opens the door to my presence. Though I am always with you, I have gone to great measures to preserve your freedom of choice. I have placed a door between you and me, and I have empowered you to open or close that door. There are many ways to open it, but a grateful attitude is one of the most effective.

Thankfulness is built on a substructure of trust. When thankful words stick in your throat, you need to check up on your foundation of trust. When thankfulness flows freely from your heart and lips, let your gratitude draw you closer to me. I want you to learn the art of giving thanks in all circumstances. See how many times you can thank me daily; this will awaken your awareness to a multitude of blessings. It will also cushion the impact of trials when they come against you. Practice my presence by practicing the discipline of thankfulness.

感恩之心打开了我的同在的大门。虽然我一直与你同在,但我采取了重大措施来保护你的自由选择。我在你和我之间设置了一扇门,授权你打开或关闭那扇门。有许多方法可以打开它,但感恩的态度是其中最有效的之一。

感激建立在信任的基础上。当感恩的话语卡在你的喉咙里时,你需要检查你信任的基础。当感激之情自由地从你的心中涌出时,让你的感激心吸引你更加地亲近我。我希望你学会凡事感恩。看看你能每天感谢我多少次;这将唤醒你对众多祝福的意识。它还将在试炼来临时减轻冲击。通过练习感激之心来操练我的同在。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.