真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-20

(2023-06-20 03:58:08) 下一个

6-20

I speak to you continually. My nature is to communicate, though not always in words.  Fling glorious sunsets across the sky, day after day after day. I speak in the faces and voices of loved ones. I caress you with a gentle breeze that refreshes and delights you. I speak softly in the depths of your spirit, where I have taken up residence.

You can find me in each moment, when you have eyes that see and ears that hear. Ask my Spirit to sharpen your spiritual eyesight and hearing. I rejoice each time you discover my presence. Practice looking and listening for me during quiet intervals. Gradually you will find me in more and more of your moments. You will seek me and find me, when you seek me above all else.

我不断地与你交流。我的本质是沟通,尽管不总是用言语。我将绚丽的日落投射在天空中,日复一日。我在所爱之人的脸庞和声音中表达自己。我用轻柔的微风拂过你,给你带来清新和喜悦。我在你灵魂的深处轻声讲话,那里是我居住的地方。

当你有能看的眼睛,能听的耳朵的时候,你可以在每个时刻找到我。请求我的圣灵锐化你的灵里的视力和听力。每当你发现我的同在,我都感到欣喜。在宁静的间隙中,尝试寻找我,倾听我。渐渐地,你会在越来越多的时刻找到我。当你把我置于万物之上寻找我的时候,你必定寻找到我。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.