真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

4-8

(2023-04-08 03:37:43) 下一个

4-8

I am with you and for you, your constant companion and provider. The question is whether you are with me and for me. Though I never leave you, you can essentially “leave” me by ignoring me: thinking or acting as if I am not with you. When you feel distance in our relationship, you know where the problem lies. My love for you is constant; I am the same yesterday, today and forever. It is you who change like shifting sand, letting circumstances toss you this way and that.

When you feel far from me, whisper my name. This simple act, done in childlike faith, opens your heart to my presence. Speak to me in love-tones; prepare to receive my love, which flows eternally from the cross. I am delighted when you open yourself to my loving presence.

我与你同在,支持你,是你不变的伴侣和供应者。问题是你是否与我同在、支持我。虽然我从未离开过你,但你可以通过忽略我的存在而实质性地“离开”我:所思所行好像我不与你同在。当你感到我们的关系疏离时,你知道问题所在。我对你的爱是恒久不变的;我昨天、今天和永远都是一样的。是你像流沙一样改变,让环境把你推来推去。

当你感到离我远了,请低声呼唤我的名字。这个简单的举动,带着孩童般的信心,将打开你的心扉,让你感受到我的同在。用爱的语调和我交谈;准备好接受我从十字架上永恒不变的爱。当你向我爱的同在敞开你自己,我会感到非常欣慰。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.