正文

提高效率三问

(2021-10-30 05:52:46) 下一个

我完成哪一项,会使其他任务变得更为容易,甚至无关紧要?

我完成哪一项,会让我对自己今天的表现感到满意?

我完成哪一项,下周我可以拥有更多的自由时间?

Which one of these, if accomplished would make everything else easier or irrelevant?

Which of these, if checked off, would leave me satisfied with my day?

Which of these, if done, creates more time for me next week.

 

出处:Productivity Tips From Tim Ferriss - YouTube

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.