陇山陇西郡

宁静纯我心 感得事物人 写朴实清新. 闲书闲话养闲心,闲笔闲写记闲人;人生无虞懂珍惜,以沫相濡字字真。
个人资料
  • 博客访问:
文章分类
归档
正文

\'自我救赎\'是一生的功课: 自助者天助

(2018-05-21 11:13:02) 下一个
励志,心灵鸡汤, 自助者天助
If you go to book stores or libraries, you can see many self-help books ...
That's the first self-help book I read: 第一本书《如何写好自己的历史》
Yeah, later I read others: Self-help "graduate" , self-help with marriage, self-help for jobs, self-heap for management, self-help for buying houses ...
如果你去书店或图书馆,你可以看到许多自助书籍......
这是我读的第一本自助书:第一本书“如何写好自己的历史”
是的,后来我读到其他书:自助“毕业”,自助婚姻,求职自助,自我管理,自助购房......


'自我救赎"是一生的功课, never end for the entire life. For those chosen ones, as Romans 8:28 And we know that in all things God works for the good of those who love him, who have been called according to his purpose.
Thus, the final self-book for you is to read The Bible, to practice what you're called to follow, to do.
'自我救赎'是一生的功课,永远不会终结. 一生的生活, 对于那些被选择的人来说,正如罗马书8:28我们知道神在凡事上为爱他的人而行, 他的目的。
因此,你最后的自我阅读励志,心灵鸡汤是阅读圣经,练习你要跟随的事情。

自助者天助
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.