正文

相约在主里

(2010-01-26 06:14:09) 下一个


大家好!

感谢主!因为主,我们相识,因为主,我们在这里相聚,因为主,我们在美国不再孤单,让我们用这一首歌表达我们的感谢,感谢他让我们成为一家人。



在你面临选择的时候,你是否希望自己的选择是最明智的,在你困惑的时候,你是否希望有人能为你指点迷津,再你痛苦绝望的时候,你是否希望有人给你安慰与希望。当我们认识主耶稣后,我们才会意识到,主耶稣时刻在身边,他会指引我们,那就让我们把一切交托给主。 Leard me, Lord





我从来不主动说自己是基督徒,即使祷告也是在心中默祷,我觉得自己不配,觉得自己信心不够,可是神让我知道,我不配,他赐恩典给我,我信心不足,他加添给我,就让我借一首诗作为今天的祷告:When I say: " I am a christian"

When I say "I am a Christian" 
   
By: Carol Wimmer 

 
When I say..." I am a Christian" 
I'm not shouting "I am saved" 
I'm whispering "I get lost" 
"That is why I chose this way" 
 
When I say..."I am a Christian" 
I don't speak of this with pride 
I'm confessing that I stumble 
and need someone to be my guide 
 
When I say..."I am a Christian" 
I'm not trying to be strong 
I'm professing that I'm weak 
and pray for strength to carry on 
 
When I say..."I am a Christian" 
I'm not bragging of success 
I'm admitting I have failed 
and cannot ever pay the debt 
 
When I say..."I am a Christian" 
I'm not claiming to be perfect, 
my flaws are all too visible 
but God believes I'm worth it 
 
When I say..."I am a Christian" 
I still feel the sting of pain 
I have my share of heartaches 
which is why I seek His name 
 
When I say..."I am a Christian" 
I do not wish to judge 
I have no authority 
I only know I'm loved.

In Jesus's name, Amen!
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.