生活和梦

我不过是喜欢记录自己生活中的故事而已。
个人资料
  • 博客访问:
正文

妈妈的日记

(2006-05-31 22:38:15) 下一个
A Mother's Journey My life forever changed on the day you were conceived. Your heartbeat gave me the reality of what I had achieved. The stages of your development, the picture of how you grew, Never completely knowing if I should buy in pink or blue. Then came the day when I was able to hold you in my arms, Hoping, as any mother would, to protect you against harm. A precious little baby with ten tiny new toes, An amazing set of lungs and a cute little button nose. As you grow with lightning speed, I promise to treasure every day, And try my best to give you a rainbow when the sky is dark and grey. by Elizabeth Butera 妈妈的日记 从孕育你的那一天起,我的生命被永远的改变了。 你的心脏的跳动使我认识到了自己的成绩, 你成长的舞台,您生长的照片, 永远也使我难以决定是应该买粉红或是天兰。 当那一天您到来时, 抱著您,希望象所有的妈妈希望的那样, 保护你勉受任何的伤害。 我有著十个小小脚趾头的可爱的小宝宝, 我神奇的有著扣子一样的鼻子和肺的小可爱, 在您成长的过程中, 我发誓珍惜每一天, 并在天空阴沉时努力给你--您所应该拥有的彩虹。 -------以丽沙白 布塔娃 追梦译于 2001 年 2 月 23 日 星期五
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.