Simple Life

Where's the love? Can you practice what you preach?
正文

九月,十月和十一月

(2005-11-24 23:06:01) 下一个

labor day 我们去了趟San Diego. 回来的第一个周末我们就分手了。

十月的最后一个星期,他说要去参加一个training session.. 一个小时前我还在帮他烫衣服,一个小时后,他就用很冷淡的语气接我的电话,然后就不接了。于是我请他搬出我的家。

现在,十一月,他来找我,然后我竟然还和他在一起。

我需要戒毒。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
wherethelove 回复 悄悄话 Beautiful English.. I like yours better.
I'm getting out of it as we speaking... :)
藕然 回复 悄悄话 I click the next blog button and see yours. nice writings. can feel those frustrations , helplessness and also secret happiness. Love is such a myth, everyone is talking about it and no one have ever seen it happen.
登录后才可评论.