个人资料
正文

\'Childhood\'-童年0907

(2009-07-06 19:52:08) 下一个

【Have you seen my Childhood?】-你可曾见过我的童年?



【我的童年】



I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
No one understands me
They view it as such strange eccentricities...
'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...

我对世界张望,寻找我未知遥远的依稀,。。。
我痛苦的张望,
在一片周围迷茫中,哪里是我童年谜底?

我痛苦的张望,
心底疯狂,音乐月舞,血脉扭曲?

我痛苦的张望,
无人能知底,埋藏深深迷,

人们在说,我只是,
一个黑魔变型般的离奇

可我要说,我只是,玩笑了
一个白袜黑鞋的底细?
可我要说,我只是,
一个孩童
玩着艺术偏率!

People say I'm not okay
'Cause I love such elementary things...
It's been my fate to compensate,
for the Childhood
I've never known...
人们会说,他脑子的问题,Not Okay,
因为人们常说我的东西,
就是街头黑色幼稚把戏,
我痛苦的张望,那是我的命运,宿命,和使命
去张望,
遥远未知的迷离,
去补偿,
哪里是我童年谜底

Have you seen my Childhood?
I'm searching for that wonder in my youth
Like pirates in adventurous dreams,
Of conquest and kings on the throne...

可曾见过我的童年?寻找我未知的过去,遥远的依稀,。。。
我痛苦的张望,年轻肢体,创新节律,鼓点幻
犹如海盗,扬帆在恶风血雨,
犹如帝王,宝剑在征服写意!

Before you judge me, try hard to love me,
Look within your heart then ask,
Have you seen my Childhood?

不要评判我,爱我吧!
用心爱我吧,要用心,我的朋友,
问一句,轻轻地,
爱我吗?
告诉我,你可曾去过童年山谷?

哪里是我童年谜底?

People say I'm strange that way
'Cause I love such elementary things,
It's been my fate to compensate,
for the Childhood (Childhood)
I've never known...

人们会说,他古怪离奇,谈何美丽?
因为人们常说我的东西,
就是街头黑色幼稚把戏,
那是我痛苦的张望,
那是敲门东西,宿命希冀,使命哲理!
去张望,
遥远过去的迷离,
去补偿,
哪里是我童年谜底

Have you seen my Childhood?
I'm searching for that wonder in my youth
Like fantastical stories to share
But the dreams I would dare, watch me fly...

可曾见过我的童年?寻找我未知的过去,遥远的依稀,。。。
我痛苦的张望,少狂语句,鲜红迷彩,性感节奏,黑白旋律?
歌唱一个内心的故事,朋友,与你
飞翔一个天堂的梦第,分享,我旋律,
飞翔,朋友,我与你!

Before you judge me, try hard to love me.
The painful youth I've had
不要评判我,爱我吧!用心爱我吧,要用心用力,
我的朋友,啊,所有的音乐,是孩提的回忆!
我的青春,啊,我音乐秘密,是痛苦地逃离!

Have you seen my Childhood..
你可曾见过我的童年?


一语 泣译

July 2009



[ 打印 ]
阅读 ()评论 (3)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.