糖果房子

我在雪城用糖果搭建我的房子。只属于我的房子。
个人资料
  • 博客访问:
正文

week 12 新宝贝

(2007-01-04 13:49:20) 下一个
今天下大雪。 Jared感冒第4天, 走路打晃儿嗓音沙哑。但是他还是坚持这和我一起去盐湖城最好的电脑店买了我的新电脑。 电脑店的名字叫做pclaptops.com   桌机配置从低到高分为 Nano,  Atomic, Titan and Epic. 我们在Atomic上徘徊了半天。 结果Jared这里添点那里提高一下, 最后店员隆重通宣布我们自己组装了一台Titan .

"The PC Laptops Titan is the culmination of all things PC Laptops — performance, luxury and rock-solid stability — each unified to deliver the consummate user experience of high-performance for work or play. Beneath the brushed aluminum hood lurks an Intel Core 2 Duo CPU, producing the power to drive its massive video and storage systems, as well as a standard 7-in-1 digital media reader. Luxuries are also found in abundance in the PC Laptops Titan, including a high-performance DVD/RW drive, a 19-inch ultra high contrast LCD monitor, Logitech keyboard and mouse interface, and a heavy duty power supply system. No other desktop we carry can approach the Titan’s singular combination of performance, lavish features and balance."   --http://www.pclaptops.com/machines/desktop.php?desktop=3

我们还决定把家里的两台旧电脑trade in. 自己组装的那台可能有硬件问题所以好久没有正常运行了。 但是配置很好。 另外一台我现在正在用的Dell其实质量还不错。 运行也很快。 但是电脑店只给每台$75。 有点亏。 但是Jared说自己卖也比较麻烦, 而且我们软件不全。 所以$75也无所了。 最后, 一通加加减减, 我们以$2,045 成交。

总之, 明天就可以拿到我的新宝贝了!我以妈妈的名义保证我一定会好好爱护它!

昨天是第一天感觉小肚子开始大了。 一点点。 怀孕第12周, 书上说,宝宝的耳廓已经成形了。 yeah~~  但是今天发现自己脸上开始有暗斑,肤色很差。 是和怀孕有关系吗?

老板写信要求全体员工明天到公司开会。 好消息是, 我有可能将有可能从此以后长期在家里上班。 这样既不用天天开车1个小时去上班, 又可以好好休息让宝宝安稳成长。 真是太好的timing 了。 上帝保佑明天不会有什么变故。!!

明天是怀孕12周的最后一天,在公司上班的最后一天, 也是我接新宝贝桌机回家的第一天。 多么伟大的日子!   


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
尔尔 回复 悄悄话 Hi Chynna,

Congratulations! I'm a mom of two. It's a very sweet experience.

"但是今天发现自己脸上开始有暗斑,肤色很差." all these will be gone, and you'll regain your beauty and youth after giving birth. Being happy is the most important thing!

Take care.

尔尔
登录后才可评论.