小花菜也要做妈妈!

小花菜也要做妈妈了!从怀孕开始,到看着阳阳快乐成长,记录做妈妈的历程。
个人资料
正文

阳阳:What\'s happening, dude?

(2009-11-23 23:41:39) 下一个
阳阳看了 Letter Factory,每天不停的唱字母歌。最可爱的是他学电视上的人说话:B says "b", (then sing Beethoven Symphony #5 theme).... J says "j" (then jump).... U says "u" (then fly the letter up)... L says "l" (singing 蓝色多瑙河 theme). The cutest is W.

"w, w, w, What's happening, Dude? w, w, w, What's going on with you?"

阳阳的脑子太好使了!现在一点也不能哄骗他。他的记性和理解力也超强。上星期五他看到我给他新买的一件衣服上有四辆卡通片 Cars 的车,其中一辆我们不认识。他问我是什么。我说,等下妈妈把我们的车的书找出来,查一查。后来我一直没找到书。衣服洗了,在洗衣机里。那两天,阳阳几次把抽屉打开,找衣服,说让妈妈把车的书找出来查一查汽车的名字。他居然还记得。今天,我找到了书。他连忙让我去查汽车的名字。我们翻了整本书,没见到那辆52号车。我说下午起床妈妈到网上给你查。午睡过后,阿姨给他换衣服,问他衣服上的汽车叫什么,阳阳说,妈妈到电脑上查一查。随后他走到电脑前,拿起鼠标,放到衣服上扫。太可爱了!

Meimei can push herself into a sitting position, but she cannot sit unsupported yet. She can go around in the room now, and she eats everything, quickly. She loves the blowfish in her bath tub. She is always curious, and attentive. She is so cute!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.