真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

12-26

(2023-12-26 19:38:27) 下一个

12-26

I am the gift that continuously gives - bounteously, with no strings attached. Unconditional love is such a radical concept that even my most devoted followers fail to grasp it fully. Absolutely nothing in heaven or on earth can cause me to stop loving you. You may feel more loved when you are performing according to your expectations. But my love for you is perfect; therefore it is not subject to variation. What does vary is your awareness of my loving presence.

When you are dissatisfied with your behavior, you tend to feel unworthy of my love. You may unconsciously punish yourself by withdrawing from me and attributing the distance between us to my displeasure. Instead of returning to me and receiving my love, you attempt to earn my approval by  trying harder. All the while, I am aching to hold you in my everlasting arms, to enfold you in my love. When you are feeling unworthy or unloved, come to me. Then ask for receptivity to my unfailing love.

我是不断赠送的礼物 —— 丰厚的,不附带任何条件。无条件的爱是一个非常激进的概念,以至于即使是我最忠实的追随者也无法完全理解它。天上地下绝对没有什么能让我停止爱你。当你按照自己的期望表演时,你可能会感到更加被爱。但是我对你的爱是完美的;因此它不受变化的影响。不同之处在于你对我充满爱的同在的认识。

当你对自己的行为不满意时,你往往会觉得不值得我爱。你可能会在不知不觉中退出我,将我们之间的距离归因于我的不满,从而惩罚自己。你不是回到我身边接受我的爱,而是努力争取我的认可。一直以来,我都渴望把你抱在我永恒的怀里,把你包裹在我的爱中。当你感到不值得或不被爱时,来找我。然后请求接受我永恒的爱。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.