真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

12-24

(2023-12-26 19:18:56) 下一个

12-24

I speak to you from the depths of eternity. Before the world was formed, I am! You hear me in the depths of your being, where I have taken up residence. I am Christ in you, the hope of glory. I, your Lord and Savior, am alive within you. Learn to tune in to my living presence by seeking me in silence.

 

As you celebrate the wonder of my birth in Bethlehem, celebrate also your rebirth into eternal life. This everlasting gift was the sole purpose of my entering your sin-stained world. Receive my gift with awe and humility. Take time to explore the vast dimensions of my love. Allow thankfulness to flow freely from your heart in response to my glorious gift. Let my peace rule in your heart, and be thankful.

 

我从永恒的深处与你交谈。在世界形成之前,我就是【神】!你在你全人深处听到我,那里是我的居所。我就是你内里的基督,荣耀的盼望。我,你的主和救主,在你内里活着。学会通过在寂静中寻找我来调谐我活泼同在

 

在你庆祝我在伯利恒的诞生的奇迹时,也庆祝你重生进入永生。这个永恒的礼物是我进入你这个被罪染的世界的唯一目的。以敬畏和谦卑接受我的礼物。花时间去探索我爱的广阔维度。让感恩自由地从你的心中流淌,作为对我荣耀的礼物的回应。让我的平安在你心中做王心存感恩。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.