真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-6

(2023-11-05 22:16:04) 下一个

11-6

Seek to please me above all else. As you journey through today, there will be many choice-points along your way. Most of the day's decisions will be small ones you have to make quickly. You need some rule of thumb to help you make good choices. Many people's decisions are a combination of their habitual responses and their desire to please themselves or others. This is not my way for you. Strive to please me in everything, not just in major decisions. This is possible only to the extent that you are living in close communion with me. When my presence is your deepest delight, you know almost instinctively what will please me. A quick glance at me is all you need to make the right choice. Delight yourself in me more; seek my pleasure in all you do.

 

寻求最优先取悦我。在你今天的旅途中,会有很多决策点。大部分时候,你需要迅速做出小决策。你需要一些经验法则来帮助你做出正确的选择。许多人的决策是他们习惯性的反应和他们希望取悦自己或他人的结合。这不是我为你设定的方式。努力在一切事情上都取悦我,不仅仅在重大决策上。这仅在你与我保持密切交往的程度上才可能。当我的在是你最深的喜悦时,你几乎本能地知道什么会让我喜悦。对我一个快速的瞥视就足以做出正确的选择。在我里面更多地使自己喜悦;在你所做的一切中寻求我的喜悦。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.