真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-30

(2023-11-29 18:44:15) 下一个

11-30

I am perpetually with you, taking care of you. That is the most important fact of your existence. I am not limited by time or space; My presence with you is a forever promise. You need not fear the future, for I am already there. When you make that quantum leap into eternity, you will find me awaiting you in heaven. Your future is in my hands; I release it to you day by day, moment by moment. Therefore, do not worry about tomorrow.

 

I want you to live this day abundantly, seeing all there is to see, doing all there is to do. Don't be distracted by future concerns. Leave them to me! Each day of life is a glorious gift, but so few people know how to live within the confines of today. Much of their energy for abundant living spills over the timeline into tomorrow's worries or past regrets. Their remaining energy is sufficient only for limping through the day, not for living it to the full. I am training you to keep your focus on my presence in the present. This is how to receive abundant life. Which flows freely from my throne of grace.

 

我一直与你同在,照顾着你。这是你存在的最重要的事实。我的同在不受时间或空间的限制;我与你同在是一个永恒的承诺。你无需害怕未来,因为我已经在那里。当你跃入永恒时,你会发现我在天堂等着你。你的未来掌握在我的手中;我是一天一天,一个时刻一个时刻地交托给你。因此,请不要为明天担忧。

 

我希望你充实地度过这一天,看到所有可以看到的,做所有可以做的。不要被未来的担忧分心。把它们留给我!生命的每一天都是一份辉煌的礼物,但很少有人知道如何在今天的范围内生活。他们本来可以过丰盛生活的能量很多都流过【今天的】时间线,消耗在为明天忧虑或为过去懊悔。他们剩下的能量只足够勉强过一天,而不是充分地生活。我正在训练你将注意力集中在我在当下的同在上。这就是接受丰盛生命的方式。它自由流淌,来自我的施恩宝座。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.