真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-23

(2023-11-22 19:37:06) 下一个

11-23

Walk with me in the freedom of forgiveness. The path we follow together is sometimes steep and slippery. If you carry a burden of guilt on your back, you are more likely to stumble and fall. At your request, I will remove the heavy load from you and bury it at the foot of the cross. When I unburden you, you are undeniably free. Stand up straight and tall in my presence so that no one can place more burdens on your back. Look into my face and feel the warmth of my love light shining upon you. It is this unconditional love that fees you from both fears and sins. Spend time basking in the light of my presence. As you come to know me more and more intimately, you grow increasingly free.

 

与我一同在宽恕的自由中行走。我们共同走的路有时是滑的。如果你背负着一份罪疚的重担,那么你更容易绊倒摔跤。只要你愿意,我就会从你身上卸下沉重的负担,并将它埋在十字架下。当我解除你的负担时,你将无可否认地自由了。站得挺拔,使任何人都无法再给你加上负担。看着我的脸,感受我的爱之光温暖洒在你身上。正是这种无条件的爱使你从恐惧和罪恶中解脱出来。花些时间沐浴在我的同在之光中。随着你对我越来越亲近,你将越来越自由。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.