真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-21

(2023-11-20 19:14:45) 下一个

11-21

Wait quietly in my presence while my thoughts form silently in the depths of your being. Do not try to rush this process, because hurry keeps your heart earthbound. I am the Creator of the entire universe, yet I choose to make my humble home in your heart. It is there where you know me most intimately; it is there where I speak to you in holy whispers. Ask my Spirit to quiet you mind so that you can hear my still small voice within you. I am speaking to you continually: words of life…peace…love. Tune your heart to receive these messages of abundant blessing. Lay your requests before me, and wait in expectation.

 

在我的同在中静静等候,让我的思想在你内心的深处默默形成。不要试图加快这个过程,因为匆忙会让你的心灵沉重。我是整个宇宙的创造者,然而我选择在你的心中建造我的谦卑家园。在那里,你最亲密地认识我;在那里,我以神圣的低语与你交谈。请我的灵安静你的心灵,使你能够听到我在你内心深处的轻声细语。我一直在不断地对你说话:生命的...平安...话语。调整你的心,接受这些丰富祝福的信息。将你的请求摆在我面前,怀着期待而等候。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.