真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-19

(2023-11-18 20:27:41) 下一个

11-19

 

There is a mighty battle going on for control of your mind. Heaven and earth intersect in your mind; the tugs of both spheres influence your thinking. I created you with the capacity to experience foretastes of heaven. When you shut out the world and focus on my presence, you can enjoy sitting with me in heavenly realms. This is an incredible privilege reserved for precious ones who belong to me and seek my face. Your greatest strength is your desire to spend time communing with me. As you concentrate on me, my Spirit fills your mind with life and peace.

 

The world exerts a downward pull on your thoughts. Media bombard you with greed, lust, and cynicism. When you face these things, pray for protection and discernment. Stay in continual communication with me whenever you walk through the wastelands of this world. Refuse to worry, because this form of worldliness will weigh you down and block awareness of my presence. Stay alert, recognizing the battle being waged against your mind. Look forward to an eternity of strife-free living, reserved for you in heaven.

 

有一场强大的战争正在争夺你思想的控制权。天和地在你的思想中交汇;两个领域的拉扯影响着你的思考。我创造你时赋予你预尝天堂的能力。当你将世界拒之门外,专注于我的在,你就可以在天上的境地中与我同坐,这是一种难以置信的特权,专门预留给那些属于我、寻求我面的珍爱之人。你最大的力量就是渴望花时间与我交流。当你专注于我时,我的灵充满你的思想,带来生命和平安。

 

世界对你的思想施加向下的拉扯。媒体贪婪、欲望和愤世嫉俗轰炸你。当你面对这些事情时,祷告我赐下保护和洞察力给你。当你在这个世界的荒原中行走时,要与我保持不断的沟通。拒绝担心,因为这种世俗的形式会使你沉重,阻碍对我的在的意识。保持警惕,意识到正在对你的思想进行的争夺战。期待在天堂为你预留的没有纷争的永恒。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.