真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-18

(2023-11-17 19:30:22) 下一个

11-18

Seek to please me above all else. Let that goal be your focal point as you go through this day. Such a mind-set will protect you from scattering your energy to the winds. The free will I bestowed on you comes with awesome responsibility. Each day presents you with choice after choice. Many of these decisions you ignore and thus make by default. Without a focal point to guide you, you can easily lose your way. That's why it is so important to stay in communication with me, living in thankful awareness of my presence.

 

You inhabit a fallen, disjointed world, where things are constantly unraveling around the edges. Only a vibrant relationship with me can keep you from coming unraveled too.

 

追求让我喜悦超过一切。让这个目标成为你今天行走的焦点。这样的心态将保护你让你的能量免于四散在风中。我赋予你的自由意志伴随着巨大的责任。每一天都给你带来一个又一个的选择。其中许多你选择忽视,从而默认地做出决定。没有一个焦点来指引你,你很容易迷失方向。这就是为什么与我保持沟通,怀着对我在的感激意识生活,变得如此重要的原因。

 

你生活在一个堕落、分崩离析的世界,事物在边缘不断解体。只有与我之间充满活力的关系才能防止你自己的崩溃。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.