真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-14

(2023-11-13 19:49:59) 下一个

11-14

Bask in the luxury of being fully understood and unconditionally loved. Dare to see yourself as I see you: radiant in my righteousness, cleansed by my blood. I view you as the one I created you to be, the one you will be in actuality when heaven becomes your home. It is my life within you that is changing you from glory to glory. Rejoice in this mysterious miracle! Thank me continually for the amazing gift of my Spirit within you.

 

Try to depend on the help of the Spirit as you go through this day of life. Pause briefly from time to time so you can consult with this Holy One inside you. He will not force you to do His bidding, but He will guide you as you give Him space in your life. Walk along this wonderous way of collaboration with my Spirit.

 

沉浸在被充分理解和无条件爱的奢华中。敢于如我所见地看待自己:在我的公义中光芒四射我的宝血所洗洁净。我将你视为我所创造的样式,当天堂成为你的家时,你将成为实际的你。是我在你里面的生命正在将你从荣耀到更荣耀地改变更新。在这神秘的奇迹中欢喜吧!不断地为着我赐给你的住在你里面的圣灵这个令人惊奇的礼物感谢我

 

尽量依赖圣灵的帮助度过你生命的今天。不时地暂停片刻,这样你就可以与你内心的这位圣者商量。不会强迫你去做的事情,但生活中给一些空间,祂就会引导你。走在与我的圣灵合作的这条奇妙之路上。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.