真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-12

(2023-11-11 17:48:38) 下一个

11-12

 

This is a time of abundance in your life. Your cup runneth over with blessings. After plodding uphill for many weeks, you are now traipsing through lush meadows drenched in warm sunshine. I want you to enjoy to the full this time of ease and refreshment. I delight in providing it for you.

 

Sometimes my children hesitate to receive my good gifts with open hands. Feelings of false guilt creep in, telling them they don't deserve to be so richly blessed. This is nonsense-thinking because no one deserves anything from me. My kingdom is not about earning and deserving; it's about believing and receiving.

 

When a child of mine bulks at accepting my gifts, I am deeply grieved. When you receive my abundant blessings with a grateful heart, I Rejoice. My pleasure in giving and your pleasure in receiving flow together in joyous harmony.

 

这是你生命中的丰盛时刻。你的福杯已满溢着祝福。在经过好几个礼拜的努力攀登后,你现在正漫步于阳光普照的青草地。我希望你充分享受这段轻松和恢复的时光。我喜欢为你提供这一切。

 

有时,我的儿女们会犹豫用张开的手接受我的美好礼物。错误罪疚感涌入心头,告诉他们不配得如此丰盛的祝福。这是无稽之谈,因为根本没有人从我这里得任何东西。我的国度不是关于赚取和应得,而是关于相信和领受。

 

当我的儿女们犹豫不决地接受我的礼物时,我深感悲伤。而当你怀着感激的心接受我的丰盛祝福时,我欢喜无比。我给予的喜悦和你接受的快乐在欢愉的和谐中交汇。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.