真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-2

(2023-10-02 03:45:47) 下一个

10-2

Never take for granted my intimate nearness. Marvel at the wonder of my continual presence with you. Even the most ardent human lover cannot be with you always. Nor can another person know the intimacies of your heart, mind, and spirit. I know everything about you- even the number of hairs on your head. You don't need to work at revealing yourself to me.

Many people spend a lifetime or a small fortune searching for someone who understands them. Yet I am freely available to all who call upon my name, who open their hearts to receive me as savior. This simple act of faith is the beginning of a lifelong love story. I, the lover of your soul, understand you perfectly and love you eternally.

 

永远不要视我的亲近为理所当然。要对我与你持续的同在之奇妙感到惊叹。即便是最热切的人类爱人也不能始终与你同在。另一个人也无法了解你心、心思的细微之处。我知道关于你的一切,甚至是你头上的每一根头发。你无需努力向我展示你自己。

许多人花费一生的时间或者一笔不小的财富去寻找理解他们的人。然而,对于一切呼唤我的名字、敞开心扉接纳我作救主的人而言,我是自由地可得的。这简单的信心之举是一段终身爱情故事的开始。我,你灵魂的爱人,对你了如指掌,而且永远爱着你。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.