真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

11-1

(2023-10-31 20:59:16) 下一个

11-1

Do not be discouraged by the difficulty of keeping your focus on me. I know that your heart's desire is to be aware of my presence continually. This is a lofty goal; you aim toward it but never fully achieve it in this life. Don't let feelings of failure weigh you down. Instead, try to see yourself as I see you. First of all, I am delighted by your deep desire to walk closely with me through your life. I am pleased each time you initiate communication with me. In addition, I notice the progress you have made since you first resolved to live in my presence.

When you realize that your mind has wandered away from me, don't be alarmed or surprised. You live in a world that has been rigged to distract you. Each time you plow your way through the massive distractions to communicate with me, you achieve a victory. Rejoyce in these triumphs, and they will increasingly light up your days.

 

不要因为保持专注在我身上的困难而感到沮丧。我知道你心中的愿望是不断地留意到我的同在。这是一个崇高的目标;你朝着这个目标努力,但在此生永远无法完全实现它。不要让失败的感觉压垮你。相反,试着看待自己就像我看待你一样。

首先,我为你深深渴望在你的生活中与我亲近而感到高兴。每当你主动与我沟通时,我都感到满意。此外,我注意到自从你第一次决定在我的面前生活以来,你取得了进步。当你意识到你的思绪偏离了我时,不要感到惊慌或惊讶。你生活在一个被设计成分散你注意力的世界。每当你努力穿越巨大的干扰与我沟通时,你都取得了一次胜利。为这些胜利而欢欣鼓舞,它们将逐渐照亮你的日子。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.