真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-24

(2023-10-23 20:53:27) 下一个

10-24

Lie down in green pastures of peace. Learn to unwind whenever possible, resting in the presence of your shepherd. This electronic age keeps my children wired much of the time, too tense to find me in the midst of their moments. I built into your very being the need for rest. How twisted the world has become when people feel guilty about meeting this basic need! How much time and energy they waste by being always on the go rather than taking time to seek my direction for their lives.

I have called you to walk with me down paths of peace. I want you to blaze a trial for others who desire to live in my peaceful presence. I have chosen you less for your strengths than for your weaknesses, which amplify your need for me. Depend on me more and more, and I will shower peace on all your paths.

躺在宁静的青草地上。学会一有可能就放松,安息在你牧人的面前。这个电子时代让我的子民大部分时间都保持紧张,无法在生活的瞬间找到我。我在你的本质中注入了对休息的需求。当人们因满足这基本需求而感到内疚时,世界变得多么扭曲!他们总是忙于奔波,而不是花时间寻求我对他们生活方向的指引,这样浪费了多少时间和精力。

我呼召你与我同行,走在平安的路上。我希望你为那些渴望活在我平安的同在中的人开辟一条道路。我选择你,并不是因为你的优点,而是因为你的弱点,这加强了你对我的依赖。更多地依赖我,我将在你的一切道路上降下平安。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.