真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-23

(2023-10-22 20:43:50) 下一个

10-23

As you turn your attention to me, feel the light of my presence shining upon you. Open your mind and heart to receive my heavenly smile of approval. Let my gold-tinged love wash over you and soak into the depths of your being. As you are increasingly filled with my being, you experience joyous union with me: I in you and you in me. Your joy-in-me and my joy-in-you become intertwined and inseparable. I suffuse your soul with joy in my presence: at my right hand there are pleasures forevermore.

 

当你将注意力转向我时,感受我同在的光辉洒在你身上。敞开你的心灵,接受我天上的嘉许之笑。让我那金色的爱浇灌在你身上,渗透到你内心的深处。当你越来越充满我的同在,你会体验到与我喜悦的合一:我在你里面,你在我里面。你在我里的喜悦和我在你里的喜悦交织在一起,不可分割。我在你的灵魂中注入喜悦,因为在我的右手中有永远的福乐。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.