真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-22

(2023-10-21 19:14:55) 下一个

10-22

No matter what your circumstances may be, you can find joy in my presence. On some days, joy is generously strewn along your life-path, glistering in the sunlight. On days like that, being content is as simple as breathing the next breath or taking the next step. Other days are overcast and gloomy; you feel the strain of the journey, which seems endless. Dull gray rocks greet your gaze and cause your feet to ache. Yet joy is still attainable. Search for it as for hidden treasure.

Begin by remembering that I have created this day; it is not a chance occurrence. Recall that I am present with you whether you sense my presence or not. Then, start talking with me about whatever is on your mind. Rejoice in the fact that I understand you perfectly and I know exactly what you are experiencing. As you continue communicating with me, your mood will gradually lighten. Awareness of my marvelous companionship can infuse joy into the grayest day.

 

无论你的境遇如何,你都能在我的面前找到喜乐。在某些日子里,喜悦会慷慨地散落在你生命的道路上,在阳光中闪闪发光。在那样的日子里,满足就像呼吸下一口气或迈出下一步一样简单。其他日子可能阴沉而昏暗;你感受到旅程的紧张,似乎永无止境。沉闷的灰色岩石映入你的视线,使你的双脚感到疼痛。然而,喜乐仍然是可以得到的。像搜寻隐藏的宝藏一样去寻找它。

 

首先要记住,我创造了今天;这不是偶然发生的。记得我与你同在,无论你是否感受到我的存在。然后,开始与我谈论你心中的任何事情。因为我完全理解你,知道你正在经历的一切,所以在这个事实中欢喜。随着你继续与我沟通,你的心情将逐渐明朗。意识到我奇妙的陪伴可以在最阴郁的日子里注入喜悦。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.