真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

9-18

(2023-09-18 04:38:06) 下一个

9-18

Seek to please me above all else. Let that goal be your focal point as you go through this day. Such a mind-set will protect you from scattering your energy to the winds. The free will I bestowed on you comes with awesome responsibility. Each day presents you with choice after choice. Many of these decisions you ignore and thus make by default. Without a focal point to guide you, you can easily lose your way. That's why it is so important to stay in communication with me, living in thankful awareness of my presence.

You inhabit a fallen, disjointed world, where things are constantly unraveling around the edges. Only a vibrant relationship with me can keep you from coming unraveled too.

 

追求让我喜悦高于一切。让这个目标成为你度过这一天的焦点。这样的心态将保护你不将精力随风散去。我赋予你的自由意志伴随着巨大的责任。每一天都会给你带来一个又一个选择。其中许多决定你可能会忽视,从而默认地做出。如果没有一个焦点来指导你,你很容易迷失方向。这就是为什么与我保持沟通、一直活在对我同有感恩的意识如此重要。

在一个堕落、分裂的世界,事物不断在边缘解开。只有与我有一份充满活力的关系才能让你不至于分崩离析。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.