真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

9-16

(2023-09-15 20:05:58) 下一个

9-16

I designed you to live in union with me. This union does not negate who you are; it actually makes you more fully yourself. When you try to live independently of me, you experience emptiness and dissatisfaction. You may gain the whole world and yet lose everything that really counts.

Find fulfillment through living close to me, yielding to my purposes for you. Though I may lead you along paths that feel alien to you, trust that I know what I am doing. If you follow me wholeheartedly, you will discover facets of yourself that were previously hidden. I know you intimately - far better than you know yourself. In union with me, you are complete. In closeness to me, you are transformed more and more into the one I designed you to be.

 

我创造你是为了与我同在。这种合一并不会否定你自己的存在,实际上它让你更加充分地成为自己。当你试图独立于我生活时,你会感到空虚和不满。你可能得到整个世界,却失去了真正重要的一切。

通过与我亲近,顺从我的旨意来找到满足。虽然我可能会领你走上一些对你来说感到陌生的道路,但请相信我知道我在做什么。如果你全心全意地跟随我,你将发现自己以前隐藏的一面。我对你了如指掌,远比你自己更了解你。与我合一,你是完全的。接近我,你会越来越像我所设计的那个你。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.