真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-4

(2023-08-04 02:38:55) 下一个

8-4

Hold my hand, and walk joyously with me through this day. Together we will savor the pleasures and endure the difficulties it brings. Be on the lookout for everything I have prepared for you: stunning scenery, bracing winds of adventure, cozy nooks for resting when you are weary, and much more. I am your guide, as well as your constant companion. I know every step of the journey ahead of you, all the way to heaven.

You don’t have to choose between staying close to me and staying on course. Since I am the way, staying close to me is staying on course. As you focus your thoughts on me, I will guide you carefully along today’s journey. Don’t worry about what is around the next bend. Just concentrate on enjoying my presence and staying in step with me.

握住我的手,愉快地与我一同走过这一天。我们将共同品味其中的乐趣,承受它带来的困难。时刻留意我为你准备的一切:美丽的风景、探险中令人振奋的风、疲惫时舒适的休息角落,以及更多。我是你的向导,也是你不变的驴友。我了解你前方旅程的每一步,一直到天堂。

你无需在亲近我和保持正确方向之间做出选择。因为我就是道路,亲近我就是保持正确方向。当你将注意力集中在我身上,我会仔细引导你穿越今天的旅程。不要担心下一个转弯处会出现什么。只需专注于享受我的同在,与我保持步调一致。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.