真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-11

(2023-07-11 03:53:40) 下一个

7-11

Worship me only. Idolatry has always been the downfall of my people. I make no secrets about being a jealous God. Current idols are more subtle than ancient ones because today’s false gods are often outside the field of religion. People, possessions, status, and self-aggrandizement are some of the most popular deities today. Beware of bowing down before these things. False gods never satisfy; instead, they stir up lust for more and more.

When you seek me instead of the world’s idols, you experience my joy and peace. These intangibles slake the thirst of your soul, providing deep satisfaction. The glitter of the world is tinny and temporal. The light of my presence is brilliant and everlasting. Walk in the light with me. Thus you become a beacon through whom others are drawn to me.

单单敬拜我。崇拜偶像一直是我百姓的败亡之因。我毫不掩饰自己是一个忌邪的上帝。现今的偶像比古代的更加不易觉察,因为今天的虚假神明通常存在于宗教之外的领域。人、财产、地位和自我膨胀是如今最受欢迎的偶像。小心在这些事物面前屈服。虚假的神明永远无法满足,只会激起对更多的欲望。

当你寻求我而不是世界的偶像时,你会体验到我的喜乐和平安。这些无形的东西可以满足你灵魂的渴望,提供深深的满足感。世界的光辉是苍白而短暂的,而我同在的光芒是辉煌而永恒的。与我同行在光明中,你将成为一个吸引他人接近我的明灯。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.