真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-9

(2023-07-09 03:21:27) 下一个

7-9

Stop worrying long enough to hear my voice. I speak softly to you, in the depths of your being. Your mind shuttles back and forth, hither and yon, weaving webs of anxious confusion. As my thoughts rise up within you, they become entangled in those sticky webs of worry. Thus, my voice is muffled, and you hear only white noise.

Ask my Spirit to quiet your mind so that you can think my thoughts. This ability is an awesome benefit of being my child, patterned after my own image. Do not be deafened by the noise of the world or that of your own thinking. Instead, be transformed by the renewing of your mind. Sit quietly in my presence, letting my thoughts reprogram your thinking.

停止担忧,静下心来听我的声音。我在你的内心深处轻声与你交谈。你的思绪来回穿梭,纷纷扰扰地编织着焦虑混乱的网。当我的思想在你内心升起时,它们却陷入那些粘粘的担忧之网中。因此,我的声音变得模糊不清,你只能听到白噪音。

祈求我的圣灵平静你的思绪,使你能够思考我的思想。这种能力是赋予按照我自己的形象所模塑的我的子女的令人赞叹的福祉。不要被世界的噪音或你自己的思绪所淹没。相反,要心意更新而变化。在我的面前静静地坐着,让我的思想重新编程你的思维。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.