真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-28

(2023-07-28 03:53:39) 下一个

7-28

Let my love seep into the inner recesses of your being. Do not close off any part of yourself from me. I know you inside and out, so do not try to present a “cleaned-up” self to me. Wounds that you shut way from the light of my love will fester and become wormy. Secret sins that you ‘hide” from me can split off and develop lives of their own, controlling you without your realizing it.

Open yourself fully to my transforming presence. Let my brilliant love-light search out and destroy hidden fears. This process requires time alone with me, as my love soaks into your innermost being. Enjoy my perfect love, which expels every trace of fear.

让我的爱渗透到你内心深处。不要对我关闭任何部分。我了解你的内心,所以不要试图展现一个“清洗过”的自己给我。你将伤口遮掩在我的爱的光芒之外,它们将化脓并滋生虫蛆。你对我“隐藏”的秘密罪恶可能会分裂出独立的生命,在你毫无察觉的情况下控制着你。

完全敞开你自己于我那更新生命的同在之中。让我的明亮的爱之光搜索并消除【你】隐藏的恐惧。这个过程要求你在我面前独处,让我的爱浸润你内心的最深处。享受我的完美之爱,它会驱逐每一丝恐惧。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.