真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-17

(2023-07-17 02:48:33) 下一个

7-17

Come away with me for a while. The world, with its nonstop demands, can be put on hold. Most people put me on hold, rationalizing that someday they will find time to focus on me. But the longer people push me into the background of their lives, the harder it is for them to find me.

You live among people who glorify busyness; they have made time a tyrant that controls their lives. Even those who know me as Savior tend to march to the tempo of the world. They have bought into the illusion that more is always better: more meetings, more programs, more activity.

I have called you to follow me on a solitary path, making time alone with me your highest priority and deepest joy. It is a pathway largely unappreciated and often despised. However, you have chosen the better thing, which will never be taken away from you. Moreover, as you walk close to me, I can bless others through you.

请和我一同抽离一段时间。向人不停提要求的世界是可以暂时搁置不理的。大多数人将我搁置一旁,合理化地安慰自己说总有一天他们会找到时间专注于我。然而,人们越是将我推到他们生活的背景中,他们就越难以找到我。

你生活在一个推崇忙碌的人群中,他们让时间成为控制他们生活的暴君。即使那些认识我作为救主的人也倾向于按照世界的节奏行事。他们已经相信了更多总是更好的幻觉:更多的会议,更多的计划,更多的活动。

我呼召你跟随我走上一条独行的道路,将与我独处的时间作为你最重要、最深刻的喜乐。这是一条大多数人不太理解并经常被轻视的道路。然而,你已经选择了上好的福分,是不能夺去的。此外,当你与我亲密同行时,我可以通过你来祝福别人。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.