真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-13

(2023-07-13 03:29:37) 下一个

7-13

I want you to experience the riches of your salvation: the joy of being loved constantly and perfectly. You make a practice of judging yourself, based on how you look or behave or feel. If you like what you see in the mirror, you feel a bit more worthy of my love. When things are going smoothly and your performance seems adequate, you find it easier to believe you are my beloved child. When you feel discouraged, you tend to look inward so you can correct whatever is wrong.

In stead of trying to “fix” yourself, fix your gaze on me, the lover of your soul. Rather than using your energy to judge yourself, redirect praising me. Remember that I see you clothed in my righteousness, radiant in my perfect love.

我希望你能体验到救赎的丰盛:被不断而完美地爱所带来的喜悦。你习惯性地以自己的外貌、行为或感受来评判自己。如果你喜欢镜子里的自己,你会感觉自己更值得我的爱。当一切顺利,你的表现似乎足够好时,你会更容易相信自己是我所宠爱的孩子。当你感到沮丧时,你倾向于内省,以便纠正任何不对的地方。

与其试图“修复”自己,不如将目光投向我,你灵魂的爱人。不要将你的精力用于评判自己,而是将其转向赞美我。记住,我看到的是你披戴我的义,在我完美的爱中光芒四射。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.