真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-28

(2023-06-28 01:05:56) 下一个

6-28

Taste and see that I am good. This command contains an invitation to experience my living presence. It also contains a promise. The more you experience me, the more convinced you become of my goodness. This knowledge is essential to your faith-walk. When adversities strike, the human instinct is to doubt my goodness. My ways are mysterious, even to those who know me intimately. As the heavens are higher than the earth, so are my ways and thoughts higher than your ways and thoughts. Do not try to fathom my ways. Instead, spend time enjoying me and experiencing my goodness.

你们若尝尝主恩的滋味,就知道我是美善的。这个命令包含了一个去体验我鲜活同在的邀请。它也包含了一个承诺。你越是体验我,就越会深信我的美善。这样的认知对于你的信心之路至关重要。当逆境来临时,人类的本能是怀疑我的美善。我的作为是奥秘的,即使对那些亲密地认识我的人来说也是如此。天怎样高过地,照样我的道路和思念也高过你们的道路和思念。不要试图理解我的作为,相反,花时间享受我并体验我的美善。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.